افسوس بر آن ملتی که لباسی بپوشد اما خودش نبافته باشد.حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)--این امت تا زمانی که لباس بیگانگان را نپوشد و غذای آن ها را نخوردهمیشه به خیر و نیکی خواهد بود . حضرت امیرالمومنین(علیه السلام مسیحیان توهین به حضرت محمد(ص) را محکوم میکنند! - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مسیحیان توهین به حضرت محمد(ص) را محکوم میکنند!
نویسنده : گم نام
تاریخ : جمعه 91 شهریور 31
زمان : ساعت 9:18 عصر

 

رهبر مسیحیان عراق، ساخت فیلم موهن علیه حضرت محمد (ص) را محکوم و توهین به پیامبر اسلام(ص) را توهین به حضرت مسیح (س) و اعتقادات مسیحیت عنوان کرد.

 کاردینال امانوئل دلی سوم، رهبر مسیحیان کلدانی عراق در پیامی فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد و هدف از تولید این فیلم را گسترش فتنه های مذهبی در جهان خصوصا کشورهای عربی دانست.

 

رهبر جریان ملی آزاد لبنان از گروههای مهم مسیحی این کشور نیز ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)از مواضع سید حسن نصرالله تمجید کرد.

عون بیان کرد: چرا آزادی بیان درباره صهیونیستها اجرا نمی شود؟ آیا آنها مصداق آزادی بیان نیستند؟ آیا آزادی بیان فقط برای مردم است؟

اتحادیه انجمن های آشوری ایران،عملکردآمریکا در تولید و پخش فیلم موهن ضد ساحت حضرت محمد پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.
اتحادیه انجمن های آشوری ایران در این بیانیه تصریح کرده است:این اتحادیه همصدا با آحاد ملت ایران، خود را دراین فاجعه همدرد دانسته واعلام می کند، این حرکتهای منزجر کننده اثری بر همزیستی مسلمانان و مسیحیان و دیگر ادیان الهی نمی گذارد.




| نظر بدهید



مرجع دریافت قالب ها و ابزارهای مذهبی
Design By : Ashoora.ir


 

پایگاه جامع عاشورا

مسیحیان توهین به حضرت محمد(ص) را محکوم میکنند! - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق علیه السلام
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 58226
کل یادداشتها ها : 73

پیوست ها
TEXT

نوشته شده در تاریخ 103/2/29 ساعت 8:57 ع توسط



،
     





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
http://s3.picofile.com/file/7561148274/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF.txt.html