افسوس بر آن ملتی که لباسی بپوشد اما خودش نبافته باشد.حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)--این امت تا زمانی که لباس بیگانگان را نپوشد و غذای آن ها را نخوردهمیشه به خیر و نیکی خواهد بود . حضرت امیرالمومنین(علیه السلام اسفند 91 - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خوراکی های صهیونیستی
نویسنده : گم نام
تاریخ : پنج شنبه 91 اسفند 24
زمان : ساعت 8:7 عصر

در ذیل لیست تقریبا کاملی از خوراکی های صهیونیستی در اختیارتان قرار می گیرد:

فهرست برخی از خوراکی های رژیم صهیونیستی  که ناآگاهانه با خریدشان مبلغی بابت خرید گلوله به صهیونست ها کمک می کنیم تا بر قلب برادران و خواهران مظلوممان فرو رود:

صنایع غذائی :

محصولات آماده ی مگی

قرس های رنگی با نام اسمارتیس

نوشابه سون آپ و کانادا و.. کوکاکولا و محصولات آن مانند: فانتا، ارم و خوشگوار که متاسفانه با واسطه در ایران شعبه دارند و تنها راه مقابله با آن ها خریداری نکردن ماست .

آبمعدنی دسانی

پپسی و محصولات آن مانند: آبمعدنی آکوافینا و..                

نستله و محصولات آن: نسکافه و شکلات کیت کت

کوکاکولا و محصولات آن مانند: فانتا، ارم و خوشگوار که متاسفانه با واسطه در ایران شعبه دارند و تنها راه مقابله با آن ها خریداری نکردن ماست چرا که هم برای سلامتی مضرند.

بمبا Bomba         

اسپرایت Sprite

سرلاک: محصولات شیر و غذای کودک

شرکت های وابسته به دنون: دنت و...

باطعم خون

 برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.inminds.com/ boycott -israel.htm




| نظر


نوشیدنی های مضر
نویسنده : گم نام
تاریخ : پنج شنبه 91 اسفند 24
زمان : ساعت 7:58 عصر

نوشیدنی

نوشابه

نوشیدنی های مضر

 

نوشیدنی مضر

کوکاکولا

میراندا

صهیونیست ها مصداق این آیه از سوره ی نساء هستند که می فرماید: «اگر هسته ی خرمایی داشته باشند هم به مردم نمی دهند.» هسته خرما ممکن است روزی سبز شود!

برخی فکر می کنند کمترین خیری در آن ها هست. کمترین مثال آن تولید فراوان و بی منت سیگار و نوشابه با مارکها و واسطه های بسیار زیاد می باشد، نوشیدنی ای که آغشته به اسیدها و مواد سمی است. متن زیر راجع به ارتباط برخی از این شرکت ها با رژیم منحوس صهیونیستی است.

شرکت‌های نوشابه‌سازی کوکاکولا و پپسی‌، هر‌کدام معادل 3/2میلیارد در سال برای تحقق آرمان‌های این رژیم کمک می‌کنند که این رقم 4/5 کل فروش سالانه این شرکت‌ها که بالغ بر 70 میلیارد دلار می‌باشد را تشکیل می‌دهد‌. اما نکته مهم آن است که شرکت کوکاکولا همچنین تجهیزات رایانه‌ای بسیار مدرنی را به ارزش میلیاردی بسیار بالایی را در اختیار ارتش رژیم اشغالگر قدس قرار داده است‌.

از سوی دیگر شرکت‌های بزرگ سیگار‌سازی حدود 10/7 میلیارد دلار را به این امر اختصاص داده‌اند و هر سال 1/1 سود 6 ماهه خود را در این راه هزینه می‌کنند‌. همچنین آژانس دیاسبورا‌، سالانه 1/6 میلیارد دلار از در‌آمد شرکت‌های آمریکایی تولید مواد غذایی را می‌بلعد‌.

 




| نظر



مرجع دریافت قالب ها و ابزارهای مذهبی
Design By : Ashoora.ir


 

پایگاه جامع عاشورا

اسفند 91 - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق علیه السلام
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 58121
کل یادداشتها ها : 73

پیوست ها
TEXT

نوشته شده در تاریخ 103/2/16 ساعت 4:51 ص توسط



،
     





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
http://s3.picofile.com/file/7561148274/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF.txt.html