افسوس بر آن ملتی که لباسی بپوشد اما خودش نبافته باشد.حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)--این امت تا زمانی که لباس بیگانگان را نپوشد و غذای آن ها را نخوردهمیشه به خیر و نیکی خواهد بود . حضرت امیرالمومنین(علیه السلام شهریور 91 - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در بحرین/انزجار از توهین به رسول الله(ص)
نویسنده : گم نام
تاریخ : جمعه 91 شهریور 31
زمان : ساعت 10:47 عصر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الملتقی الوطنی، تجمع بزرگ و گسترده ملت بحرین در اعتراض به پخش فیلم موهن و انتشار کاریکتاتورهای توهین آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم (ص)، با حضور ده ها هزار تن از شهروندان بحرینی در سنابس برگزار شد.

 

در این تجمع که به فراخوان علمای برجسته شیعه بحرین برگزار شد شخصیت های علمایی نظیر آیات الله شیخ عیسی قاسم، سید عبدالله غریفی، سید جواد الوداعی، حجت الاسلام شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی، علمای عضو شورای اسلامی علمایی، استادان و طلاب علوم دینی و قشرهای مختلف مردم در آن حضور یافتند.

 

شرکت کنندگان در این تجمع بزرگ که با عنوان «فداک یا رسول الله» برگزار شد با برافراشتن پلاکارد و سر دادن شعارهایی، توهین به حضرت محمد (ص) و مقدسات اسلامی را به شدت محکوم کردند.

منبع:http://rssnews.ir/News-1450262-

 




| نظر


گوگل با درخواست کاخ سفید برای حذف فیلم موهن از اینترنت مخالفت کر
نویسنده : گم نام
تاریخ : جمعه 91 شهریور 31
زمان : ساعت 10:33 عصر

گوگل با درخواست کاخ سفید برای حذف فیلم موهن از اینترنت مخالفت کرد
 

موتور جستجوگر اینترنتی گوگل با درخواست کاخ سفید برای حذف فیلم موهن به ساحت پیامبر اعظم مسلمانان مخالفت کرد.

 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گوگل روز گذشته با درخواست کاخ سفید مبنی بر تجدید نظر در تصمیم خود برای نگه داشتن فیلم موهنی که انتشار آن در یوتیوپ موجب برافرخته شدن آتش خشم مسلمانان جهان شده، مخالفت کرد.

از آنجا که یوتیوپ یکی از زیرمجموعه های گوگل محسوب می شود، کاخ سفید انتظار داشت با درخواست از این شرکت بتواند از افزایش خشم مسلمانان جلوگیری کند.

انتشار بخش هایی از این فیلم در یوتیوپ موجب شده که تمامی کشورهای مسلمان صحنه اعتراضات ضد آمریکایی شده و اغلب سفارتخانه های آمریکا در کشورهای مختلف نیز مورد حمله قرار بگیرد.
 به همین دلیل است که آمریکا به تکاپو و ترس افتاده است.

این شرکت اینترنتی اعلام کرده که دسترسی به این فیلم را در کشورهایی چون هند، اندونزی، لیبی و مصر محدود کرده اما نمی تواند بطورکلی آن را از روی اینترنت حذف کند.

بر اساس اعلام گوگل، حذف کامل این فیلم با اصولی که این شرکت در سال 2007 آنها را به رسمیت شناخته مغایرت دارد.

مقامات کاخ سفید صبح دیروز جمعه از گوگل خواسته بودند تا این موضوع را بررسی کند که آیا انتشار این فیلم با قوانین یوتیوپ مغایرت دارد یا خیر .

(خبرگزاری مهر)

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 




| نظر بدهید


مسیحیان توهین به حضرت محمد(ص) را محکوم میکنند!
نویسنده : گم نام
تاریخ : جمعه 91 شهریور 31
زمان : ساعت 9:18 عصر

 

رهبر مسیحیان عراق، ساخت فیلم موهن علیه حضرت محمد (ص) را محکوم و توهین به پیامبر اسلام(ص) را توهین به حضرت مسیح (س) و اعتقادات مسیحیت عنوان کرد.

 کاردینال امانوئل دلی سوم، رهبر مسیحیان کلدانی عراق در پیامی فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد و هدف از تولید این فیلم را گسترش فتنه های مذهبی در جهان خصوصا کشورهای عربی دانست.

 

رهبر جریان ملی آزاد لبنان از گروههای مهم مسیحی این کشور نیز ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)از مواضع سید حسن نصرالله تمجید کرد.

عون بیان کرد: چرا آزادی بیان درباره صهیونیستها اجرا نمی شود؟ آیا آنها مصداق آزادی بیان نیستند؟ آیا آزادی بیان فقط برای مردم است؟

اتحادیه انجمن های آشوری ایران،عملکردآمریکا در تولید و پخش فیلم موهن ضد ساحت حضرت محمد پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.
اتحادیه انجمن های آشوری ایران در این بیانیه تصریح کرده است:این اتحادیه همصدا با آحاد ملت ایران، خود را دراین فاجعه همدرد دانسته واعلام می کند، این حرکتهای منزجر کننده اثری بر همزیستی مسلمانان و مسیحیان و دیگر ادیان الهی نمی گذارد.




| نظر بدهید


نوشابه
نویسنده : گم نام
تاریخ : چهارشنبه 91 شهریور 29
زمان : ساعت 3:19 عصر

وقتی یک نوشابه می‌خورید، چه اتفاقی می‌افتد؟

10 دقیقه بعد: 10 قاشق چای‌خوری شکر وارد بدنتان می‌شود. می‌دانید چرا با وجود خوردن این حجم شکر دچار استفراغ نمی‌شوید؟ چون اسید فسفریک، طعم آن را کمی می‌گیرد و شیرینی‌اش را خنثی می‌کند.

20دقیقه بعد: قند خونتان بالا می‌رود و منجر به ترشح ناگهانی و یک ‌جای انسولین می‌شود. کبدتان شروع می‌کند به تبدیل قند به چربی تا قند خون، بیشتر از این بالا نرود..

40 دقیقه بعد: حالا دیگر جذب کافئین کامل شده؛ مردمک‌های‌ چشمتان گشاد می‌شود، فشار خونتان بالا می‌رود و در پاسخ به این حالت، کبدتان قند را به داخل جریان خون
رها می‌کند. گیرنده‌های آدنوزین مغز حالا بلوک می‌شوند تا از احساس خواب‌آلودگی جلوگیری کنند.

45 دقیقه بعد: ترشح دوپامین افزایش پیدا می‌کند و مراکز خاصی در مغز، که حالت سرخوشی ایجاد می‌کنند، تحریک می‌شوند. این همان مکانیسمی است که در مصرف هروئین منجر به ایجاد سرخوشی می‌شود.

60 دقیقه بعد: اسید فسفریک موجود در نوشابه، داخل روده کوچک، به کلسیم، منیزیم و روی می‌چسبد. متابولیسم بدن افزایش پیدا می‌کند. میزان بالای قند خون و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، دفع هرچه بیشتر کلسیم را از طریق ادرار باعث می‌شوند.

مدتی بعد: کافئین در نقش یک داروی مدر (ادرارآور) وارد عمل می‌شود. حالا دیگر کلسیم و منیزیم و رویی که قرار بود جذب بدن شود، بیش از پیش از طریق ادرار دفع می‌شود و به همراه آن مقادیر زیادی آب، سدیم و دیگر الکترولیت‌ها نیز از دست می‌رود.

مدتی بعدتر: کم‌کم آن غوغایی که در بدن‌تان ایجاد شده بود فروکش می‌کند و نوبت به افت قند می‌رسد. در این مرحله یا خیلی حساس و تحریک‌پذیر می‌شوید یا خیلی کرخت و بی‌حال. حالا دیگر تمام آن آبی را که از طریق نوشابه وارد بدن خود کرده بودید، دفع کرده‌اید؛ آبی که می‌شد به جای اسید و کافئین و شکر، حاوی مواد مفیدی برای بدن‌تان باشد. تا چند ساعت بعد اثر کافئین هم از بین می‌رود و شما هوس یک نوشابه دیگر می‌کنید.

منبع:heloo.blogfa.com

کجا میری نظر ندادی دلم شکست




| نظر بدهید


حاشیه تجمع
نویسنده : گم نام
تاریخ : جمعه 91 شهریور 24
زمان : ساعت 11:50 عصر

عدم مصاحبه ی یکی از بچه ها با خبرنگار بدحجاب خیلی قشنگ بود.

 

 

 

یادتونه تو یک مصاحبه که از دوران جنگ باقی مونده نوجوان اسیر ایرانی با خبرنگار زن بی حجاب مصاحبه نکرد و گفت:

ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است    ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
 
 
 
 
 
 
سلام بر شهدا



| نظر بدهید


برنامه تجمع در اعتراض به فیلم اهانت آمیز مقابل سفارت سوییس
نویسنده : گم نام
تاریخ : چهارشنبه 91 شهریور 22
زمان : ساعت 10:28 عصر

برنامه تجمع مقابل سفارت سوئیس در تهران  

به گزارش خبرگزاری مهر، در اعتراض به انتشار فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)،

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور فردا (پنجشنبه) ساعت 12 مقابل سفارت سوییس (حافظ منافع آمریکا) در تهران  تجمع می‌کنند. 

 

همچنین اعضای این اتحادیه دانشجویی از آحاد مردم و دانشجویان درخواست کردند در این تجمع حضور یابند.

 

گفتنی است در یک توطئه حساب شده از سوی استکبار و صهیونیسم جهانی، یک گروه معاند اسلام در آمریکا فیلمی موهن علیه رسول گرامی اسلام (ص) ساخته اند و با حمایت دولت آمریکا آن را  پخش کرده اند،

 

گفته می شود این فیلم را گروهی از قبطی های مقیم آمریکا با حمایت تری جونز کشیش مرتد ساخته اند.

 

 

آدرس سفارت سوییس: خیابان الهیه خیابان شریفی منش - بالاتر از خیابان شهید سید مرتضی فیاضی (فرشته) - تقاطع خیابان سروستان -  شماره  13/1   (2682266-7)

 

 




| نظر بدهید



مرجع دریافت قالب ها و ابزارهای مذهبی
Design By : Ashoora.ir


 

پایگاه جامع عاشورا

شهریور 91 - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق علیه السلام
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 58133
کل یادداشتها ها : 73

پیوست ها
TEXT

نوشته شده در تاریخ 103/2/16 ساعت 7:50 ص توسط



،
     





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
http://s3.picofile.com/file/7561148274/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF.txt.html