افسوس بر آن ملتی که لباسی بپوشد اما خودش نبافته باشد.حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)--این امت تا زمانی که لباس بیگانگان را نپوشد و غذای آن ها را نخوردهمیشه به خیر و نیکی خواهد بود . حضرت امیرالمومنین(علیه السلام نستله - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نستله
نویسنده : گم نام
تاریخ : چهارشنبه 91 شهریور 29
زمان : ساعت 3:21 عصر


* نستله یک کمپانی تغذیه بین‌المللی است که در سال 1866 میلادی در سوئیس توسط هانری نستله تاسیس شد و اکنون در 100 کشور جهان، 350 شعبه دارد.

* محصولات غذایی نسکافه، سرلاک، مگی، کافی میت و ... از جمله تولیدات این شرکت در سطح جهانی است.

* نستله در سال 1998 جایزه جوبیلی (Jubilee Award) را از دست نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی (بنیامین نتانیاهو) دریافت کرد. این جایزه به بزرگترین شرکت‌های تامین کننده اقتصاد اسرائیل اعطا شده است.

* نستله در سال 2000 میلادی، مبلغ 6/14 میلیون دلار به صندوق غرامت هلوکاست واریز کرده است. بیانیه رسمی این پرداخت در پایگاه اینترنتی این شرکت موجود است.

* اکنون نستله بیش از 4000 پرسنل در بیش از 10 شعبه اصلی در سرزمین‌های اشغالی دارد که یکی از مهمترین شعب آن، در شهرک صهیونیستی سدیروت (واقع در مناطق اشغالی نوار غزه) به مساحت 700 متر مربع می‌باشد.

* شرکت نستله مالک 1/50 درصد سهام شرکت اسرائیل Osem (از بزرگترین شرکت‌های غذایی اسرائیل) است.

* آمریکا سالانه 24 میلیون دلار را به ازای سرمایه‌گذاری در اسرائیل به این شرکت اعطا می‌کند.

* نام شرکت نستله به دلیل ارتباط وثیق اقتصادی با رژیم صهیونیستی، در لیست معتبر‌ترین نهادهای بین‌المللی تحریم اسرائیل موجود است و تاکنون در نقاط مختلف جهان این شرکت توسط گروه‌های مختلف مسلمان و غیرمسلمان، به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی تحریم شده است.

* از جمله نهادهای معتبر جهانی که این شرکت را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تحریم کرده‌اند، یکی از بزرگترین اتحادیه‌های تجاری اروپا (UNSOIN) و یک نهاد مسیحی عمده به نام Christian Aid هستند که هر دو غیر مسلمان هستند.

* گروه‌ها و نهادهای اسلامی مختلف نیز از چند سال پیش (پس از آغاز انتفاضه دوم) نستله را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند.

ده‌ها گروه اسلامی در اروپا و آمریکا به منظور تحریم شرکت‌های صهیونیستی، سایت اختصاصی اینترنتی تاسیس کرده‌اند که در لیست اکثر آنها نام شرکت نستله موجود است.

* از جمله نهادهای بین‌المللی تحریم کننده نستله، اتحادیه عربی تحریم اسرائیل است که پس از تحریم این شرکت با واکنش شدید مدیرعامل نستله مواجه شد.

* در سال گذشته، جمعی از دانشجویان لبنانی، با حضور فعالان بین‌المللی بایکوت اسرائیل از کشورهای اروپایی، تجمعی در برابر دانشگاه بیروت به منظور اعلام تحریم این شرکت داشتند.

* نستله در ایران عملاً فعالیت‌های خود را از سال 2001 با خرید امکانات تولیدی موجود از یک شرکت داخلی (در محمدیه قزوین) با تولید نسکافه، کافی میت، مگی و ... آغاز کرد.

* نستله فعالیت‌های تبلیغی خود را طی مدت تاسیس خود به تدریج افزایش داده است؛ از ماشین‌های ویژه‌ تبلیغاتی توزیع محصولات تا عرضه‌ رایگان برخی محصولات در برخی محافل و مجالس فرهنگی مانند جشنواره جاری فیلم فجر، آگهی‌های روزنامه‌ها، بیلبوردها، دانشگاه‌ها، اتوبوس‌ها و ...

* امور مشتریان شرکت نستله ایران از چندین ماه قبل، اقدام به برگزاری کلاس‌های ویژه آشپزی خانم‌ها در فرهنگسرای تهران و دیگر شهرستان‌ها نموده است. طبق اعلام پایگاه اینترنتی نستله ایران، تاکنون به 5000 خانم ایرانی آموزش داده است.

* شرکت نستله در اسفند سال 1384، اقدام به برگزاری یک جشن و مسابقه بزرگ سراسری در ایران نموده است و برندگان این مسابقه به تور کشور سوئیس فرستاده است.

* رئیس نستله ایران یک غیرایرانی به نام «پیر تروبا» بوده و اکنون "کلودز واک ماخ" است و پرسنل آموزش دیده این شرکت که کارخانه آن در استان قزوین قرار دارد بالغ بر صدها نفر می‌باشند.

-تمامی مستندات فوق از منابع رسمی این شرکت یا طرف‌های قرارداد آنها از اسرائیل تهیه شده است.

منبع:heloo.blogfa.com




| نظر بدهید



مرجع دریافت قالب ها و ابزارهای مذهبی
Design By : Ashoora.ir


 

پایگاه جامع عاشورا

نستله - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق علیه السلام
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 58135
کل یادداشتها ها : 73

پیوست ها
TEXT

نوشته شده در تاریخ 103/2/16 ساعت 8:24 ص توسط



،
     





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
http://s3.picofile.com/file/7561148274/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF.txt.html