افسوس بر آن ملتی که لباسی بپوشد اما خودش نبافته باشد.حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)--این امت تا زمانی که لباس بیگانگان را نپوشد و غذای آن ها را نخوردهمیشه به خیر و نیکی خواهد بود . حضرت امیرالمومنین(علیه السلام نجات جهان - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نجات سوریه
نویسنده : گم نام
تاریخ : سه شنبه 91 شهریور 28
زمان : ساعت 8:42 عصر

خبرگزاری فارس: شماری از نمایندگان جریان‌های معارض سوری

در نشستی مطبوعاتی از جریان‌های معارض داخلی و خارجی

سوری دعوت کردند در نشست سراسری معارضان شرکت کنند،

آنان گفت‌وگو و مذاکره را تنها راه‌حل بحران سوریه دانستند




| نظر بدهید


فراخوان وهابیت برای تخریب آرامگاه جعفر طیار(ع)
نویسنده : گم نام
تاریخ : یکشنبه 91 شهریور 26
زمان : ساعت 11:23 عصر
وهابی های سلفی در اردن در اقدامی به تخریب آرامگاه «جعفر طیار» در این کشور فراخواندند. این فراخوانی شش ماه پیش بوده است، اما شیوخ وهابی این فراخوانی را دوباره بر روی شبکه هایی همچون وصال و صفا قرار دادند تا گروه های سلفی را تحریک به انجام این اقدام کنند.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع عراقی مستقر در اردن تاکید کرد: گروه های سلفی وهابی در اردن که از سوی اطلاعات عربستان حمایت می شوند، به تخریب مرقد صحابه جلیل القدر و بردار امام علی بن ابیطالب(علیه السلام)« جعفر طیار» (علیه السلام) فراخواندند.


این منابع اعلام کردند: گروه های سلفی اعلامیه های هشدارآمیزی را برای دورکردن از آرامگاه جعفر طیار و جلوگیری از دیدار ایشان منتشر کردند و نسبت به حضورشان در این منطقه هشدار دادند.

آنها افزودند: این گروه سلفی در این اعلامیه تهدید کرده است که این آرامگاه به زودی منفجر خواهد شد اما زمان آن را مشخص نکردند.

این فراخوانی شش ماه پیش بوده است، اما شیوخ وهابی این فراخوانی را دوباره بر روی شبکه هایی همچون وصال و صفا قرار دادند تا گروه های سلفی را تحریک به انجام این اقدام کنند.

منابع آگاه اعلام کرد: مقامات اردنی گشتی های پلیس را برای حمایت از آرامگاه جعفر طیار و جلوگیری از هرگونه اقدام گروه های وهابی سلفی به انفجار این آرامگاه در این منطقه مستقر شدند.

آرامگاه جعفر طیار که هشتم هجری در جنگ موته به شهادت رسید، در جنوب الکرک اردن قرار دارد.

منبع :شیعه نیوز



| نظر بدهید



مرجع دریافت قالب ها و ابزارهای مذهبی
Design By : Ashoora.ir


 

پایگاه جامع عاشورا

نجات جهان - عشق علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق علیه السلام
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 58136
کل یادداشتها ها : 73

پیوست ها
TEXT

نوشته شده در تاریخ 103/2/16 ساعت 9:24 ص توسط



،
     





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ


           
           
http://s3.picofile.com/file/7561148274/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8_%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF.txt.html